Tisdag

Sitter iskolan nu och har religion men eftersom jag och Anna är klara med vårt arbete om Alkoholism problematiken så har jag en stund att sitta här. Jag har inte skrivit nu på några dagar men jag har tyvärr inte haft tid. T.ex. igår var vi på Kick Off med vårat företag och var inte hemma därifrån förrens vid sex-sju. Det var kul och mycket trevligt, fick även träffa bästis som också var där med sitt företag, det var roligt. Men vi ses på lördag igen då det är en återträff för alla nior som gick ut samma år som mig, även fast hon inte gick ut med oss så brukade hon vara med oss på fritiden så jag tyckte det var lämpligt att hon skulle vara med. Såklart får vem som helst komma till vår äterträff men den är framförallt för att vi ska ses. Så kom dit vettja! 50 kr inträde men det är det värt, det kan jag lova.

Om vårat UF företag:
Vi är nu i princip klara med våran affärsplan och det känns så himla skönt, för den har varit en stor del av att jag kännt mig stressad nu under den senaste tiden. Den blir förmodligen klar idag på lunchen då vi tänkte sätta oss ner och fixa det sista. Jätte skönt! Och jätte kul, jag älskar UF.

Efter skolan idag hinner jag bara hem en snabbis och byta om och sen åker jag och syster ner till idrottshuset där vi ska på spinning, även Anna och Sara är där, kulkul. Efter åker vi hem och kanske fixar till något att äta och sen måste jag plugga inför mitt prov jag har imorgon om sex stycken olika författare, i svenskan har vi detta. Hoppas det går bra, och det är då det oftast går bra. Får se på det positivt, jag behöver inga mer problem.

Nu slutar vi nog vår lektion snart och då har vi lunch då vi ska springa upp på stan och köpa present till Linda som fyller 18 på Torsdag, Grattisgrattis gumman!! Men vi ska även jobba med vår affärsplan som kommer bli ett antal sidor, hejsvej!


Bästisbästis <3

Kommentarer
Postat av: Linda '

tack så mycket gumman;) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback