Sova kanske

Tror jag ska ta och borsta tänderna, tvätta av sminket och byta om till pyjamas och lägga mig och mysa framför tv:n, det är ju så skönt! Jag älskar kvällar, det är min favorit dags tid. Då händer allt roligt för det mesta. Jag har upptäckt någon slags knöl bakom/under mitt högra öra och jag blir så nyfiken på vad det kan vara! Den har funnits där hur länge som helst men den har knappast varit såhär stor längre än en vecka. Den gör ont när jag rör den men inte fanken vet jag vad det är! Var till skolsyster och hörde vad hon trodde men hon trodde det var ett bett jag fått av någon slags insekt men det tror jag knappast eftersom jag har haft den såpass länge och den kliar inte alls. Pappa trodde att det var en fettknöl och då måste man gå till vårdcentralen och SKÄRA UPP där var jag har den och plocka ut knölen och så är det bra, men det låter ju bara hemskt, usch. På tal om hemskheter så fick jag tid för tandläkaren och för mitt hål jag ska laga, mitt djuuupa hål och jag vill inte. Sist de borrade i hålet så gjorde det så fruktansvärt ont eftersom de var i tandroten och borrade, och jag hade ingen bedövning och jag var inte långt ifrån att börja gråta kan jag säga. Nästa gång blir det minst 3 sprutor bedövning!! Det är en sak som är säker. Jag hade ont hela dagen i hela käken på ena sidan av munnen och tillochmed underkäken gjorde ont och ja det var inte kul, jag har aldrig haft tandläkarskräck. Men nu har jag det, ganska rejäl skräck också! Jag vill inte ens prata om det för jag får den där jobbiga känslan..

Nu ska jag hoppa i säng, godnattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback