Söndag

Idag är det Söndag och den har varit mysig. Började med att vi (jag och daniel) vaknade vid elva!! Och så sent sover vi aldrig, så vi fick lite bråttom eftersom han hade match 14.00 och vi skulle vara där kl 13.00 eftersom han hade samling då och så skulle vi hämta upp Madde på vägen. Men iallafall matchen var en höjdare 9-3 till Tillberga, hurrahurra! en måste säga att motståndarna spelade ett fult spel knuffades och pucklades och en skulle börja slåss med Daniel men så blev det inte, eftersom Daniel var mogen nog och fortsatte spela. En riktigt rolig match måste jag säga. Händelserik! Efter åkte vi ut till Hälla för jag skulle ha idrottskläder och det hittade vi köpfe även en rooosa vattenflaska och jag bidrog till Rosa Bandet. Efter det åkte vi hem och åt och sen kom svärfar dit och vi pratade lite och sådär sen åkte jag Mathias och Fanny med honom in till Västerås. Och nu sitter jag här och ska snart tvätta bort sminket och krypa ner i sängen..







Jobbigt beslut men det enda rätta...

Kommentarer
Postat av: Jonas Karlsson :)

Jobb som sport reporter på Aftonbladet nästa ?:D

2008-10-07 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback