Snurrigt

Hungrig hungrig hungrig!! Snart är maten klar, kyckling med ris! Namnnamn. Klockan 20.00 börjar babys match som vi ska gå och kolla på. Eller träningsmatch är det, seriestarten är på Lördag. Då jag bara kanske kan få se den :(:( Eftersom jag ska hem till min bror och fira min brorsson, min lilla stjärna Leo och även mamma Louise fyller år som vi ska fira! Jag hoppas ändå att jag hinner hem i tid till matchen faktiskt, vill ju se från början till slut!

Praktiken idag gick bara bra, men kände mig lite snurrig i mellan åt eftersom jag drack väldigt dåligt. Men brukar inte få sådan känsla och den sitter kvar, usch! Jag måste ha mat NU, hur hungrig som helst!


Jag saknar Astrid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback