Snart mat

Kom precis hem från att ha lämnat tillbaka Mathias telefon på lagning efter att ha hämtat den för en halvtimme eftersom den var på lagning då med! Vad är det för mobile man tillverkar nu förtiden? Och just den här telefonen har knapparna gått sönder på de flesta jag känner som har likadan modell hm, byta ut knappsats helt? Har inte hänt så mycket annat riktigt, vi har dansat i tre timmar idag på idrotten och ja faktiskt då var det rikitgt kul, med rätt människor så blir allt kul! Sen blev jag hämtad av Stefan och vi åkte hem hit och nu gör jag inte så mycket. Väntar på att maten ska bli klar eftersom jag är suuuper hungrig!! Ingenting förutom ett äpple har jag ätit sen klockan elva imorse! Så det ska bli gott..

Längtar till älskling kommer hem, känns som om det var evigheter sen vi träffades! Så det ser jag fram emot om jag är vaken när han kommer hem, men det tror jag nog faktiskt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback