Snart dags att fixas!

Sitter här och är lite pirrig inför våran lilla tripp, men det kommer bli så roligt :)

Gårdagen var det maskerad och jag var fransyska, det trodde ni aldrig va? Det var smarta Becca som kom på idén, rätt bra faktiskt! Iallafall så var kvällen roligt dock inte så roligt som jag förväntat mig men med rätt människor så blir allt kul! Kom hem strax efter tre tror jag klockan var, Och ni ska bara veta hur hungrig jag var där innan vi åkte hem! Jag höll på att döö rätt ut sagt! Fast när vi kom närmare stan tog jag mig två french hotdog och snodde även lite mat från Martin, moahha!

Nu ska jag springa iväg och fixa mig, önska oss att ha kul nu! :D:D


Här är jag och snyggisarna:



(Bilderna blev inte så snyggt uppladdade men hinner inte fixas nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅ lisa vill bara ha dej här få känna din mjuka lena kropp

2008-10-31 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback