Skön dag!

Idag är jag hemma från praktiken eftersom jag inte känner mig så bra, mår illa osvosv. Har gjort det under en tid nu och även haft den där huvudvärken som höll på att ta död på mig o Måndags på Kick offen. Får se vad som händer, sjuk eller inte! Jag har iaf städat här hemma (hos stefan) idag, disckat och dammsugit och dammtorkat så nu är det fräscht, skulle behöva plocka upp och sådär också egentligen får se om jag har ork till det nu efter jag tagit det lite lungt, eller så blir det så att man blir jätte trött istället hehe.

Gårdagen var jätte mysig med mig älskling, skrev igår men tänkte berätta lite mer. Det kändes liksom annorlunda på något sätt som om vi var nykära. Det var jätte mysigt på bion och filmen var jätte bra, rolig var den verkligen! Sen åkte vi och handlade lite i affären och sen hem och kolla lite tv med stefan och sen la vi oss och bara myste jätte mycket, super mysigt var det! Jag är så lyckligt lottad måste jag säga som har en sån bra pojkvän <3

Ihelgen blir det party båda dagarna. Imorgon åker jag hem till min syster (hon är inte hemma) och så kommer Anna också, så ska vi fixa oss och sådär innan vi går till Linda och äta något litet och sådär, sen går vi hem till Linda där det är födelsekalas för henne :) Det kommer bli jätte kul, och senare går vi ner på Joar och sjunger karaoke!! Jag som verkligen älskar karaoke haha, inte bästa rösten men det är kul!

Nu ska jag försöka komma på något att förriva tiden med tills baby kommer hem :) :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Var glad att du har din pojkvän så nära. Min befinner sig på andra sidan jorden i USA och vi ses max 1 vecka vartredje månad. Ingen lätt situation och det är väldigt påfrestande och emotional. Vi håller kontakten via skype och msn, det är allt och jag saknar honom så att det gör ont. Jag menar verkligen inget illa, tkr själv att inlägget lät lite spydigt men så mena jag verkligen inte (lite svårtformulerat). Jag är glad att alla inte har en lika "påfrestande" relation som oss.. :)

2008-10-16 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback