Praktik idag

Nu har jag precis fixat iordning mig och hann sätta mig är ett tag. Idag är det praktik och det känns som om jag inte varit där på evigheter eftersom förra veckan så hade vi studie dagar torsdag och fredag. Men det ska bli kul att komma tillbaka. Jag skrev ett inlägg igår men eftersom skolans datorer är som dom är så försvann inlägget helt och hållet, skumt. Men vi hade iallafall skolfoto igår och det gick väl ganska bra, jag hann inte se så noga eftersom hela klassen står och kollar på e´n och samma dataskärm (på klassfotot) det jag hann se att jag var vääääldigt rak i ryggen och så där, men hellre det än böjd som jag sa igår.

Ihelgen har jag inte en aning om vad vi ska göra oh vart vi ska vara men det visar sig, vi har våra planer. Helgen blir lugn iallafall eftersom baby har två matcher, både lördag och söndag. Nej nu ska jag nog  gå och packa lite i min väska.

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback