Övningskörning

Har varit ute och övningskört för ungefär första gången nu och ja det var roligt. Började köra lite lungt på grusvägen för att lära känna av hur allt känns osv. Det gick bra, fortsatte så en bit. En bit längre fram på vägen så kommer en STOR älg, och jag kan ju säga att älgar är något jag är rädd för men det gick bra tills nästa varv då samma älg eller någon annan älg står mitt på vägen framför mig och Madde blir jätte rädd och säger åt mig att stanna. Dock blev jag inte rädd eftersom jag fråb början inte såg älgen. Älgen stog kvar och gick inte därifrån..Madde bad mig att smyga fram lite med bilen så älgen skulle rädd, och älgen blev rädd vill jag lova. Jag hoppade fram med bilen jag tills den sprang iväg. Efter detta åkte jag även lite på bilvägen, jag tycker om att åka bil! Många skratt i dagens övningskörning!

Rallyt baby var på i Söndags gick jätte bra och de fick köra själva mycket mer än jag trodde de skulle få och det var super bra. Vi var där 13.30 och var klara att åka därifrån lite senare än väntat med det gjrode inget. Baby såg ut att ha kul så att jag höll på att frysa ihjäl gjorde inte mig något! Senare åkte vi hem och hade myskväll tillsammans med godis och film<3

Imorgon ska jag på maskerad med mina finaste tjejer och jag vet inte riktigt vad jag ska vara, har tänkt lite fram och tillbaka men inte besämmt mig riktigt än, men jag har en plan B så ingen fara än. Men kul ska det bli! Och snart är det Onsdag då det är kryssning som gäller, ska försöka ta det lungt imorn så jag orkar med kryssningskvällen :)

På självaste halloween kvällen kommer jag att vara hemma hos min älskade Astrid på tjejmiddag även då maskerad men då ska jag satsa lite mer eftersom jag har tid att förbereda mig tills dess, det ska bli så kul <3



Jag har bilder från hela helgen och jag lägger upp allt när jag får tid för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback