Maskerad ikväll!

Nu ska jag alldeles strax gå ut och gå med Madde och förmodligen Mulle och sen tänkte jag träna ryggen. Får se om jag kanske redan efter det börjar fixa i ordning mig lite smått så jag inte blir för stressad senare, vi får helt enkelt se vad klockan blir. Jag har nog bestämmt mig vad jag ska vara och det var tack vare tjejerna som kom på vad jag skulle vara som jag kunde bestämma mig..men det får bli en överraskning, ni som är där ser och ni andra får antagligen se bilder :)Så det löser sig. Baby kommer hit ut och hämtar mig efter att han slutat jobba och så åker vi in mot stan och jag tar bussen hem och sen till Astrid. Ska bli roligt med maskerad faktiskt!

Får se om det kanske blir någgon övningskörning idag, jag hoppas det (a) Det var så kul att köra..Men vi får se vad som hinns med! Och imorn är det KRYSSNING!! längtaaar.:)

Nu tror jag nog Madde klätt på sig inför promenaden så ska kila och fixa mig jag med :) hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback