Lördag nudå!

Usch måste jag säga och jag blir så ledsen. Imorse när jag vaknade mådde jag super illa av någon anleding, (visst jag drack alkohol igår men jag drack inte mer än vanligt), jag satte mig upp i sängen och pratade med min syster och kände sen att jag MÅSTE springa in på toan och spy. Och det kan jag säga det har jag inte gjort på länge! Men det är någonting som går tror jag eftersom att jag har mått illa mesta delen utav veckan. Vi får se vart det slutar!

Gårdagen var jätte trevlig, jag och Anna satt hemma hos min syster innan vi gick vidare till Linda, jag fixade mig och vi pratade om allt möjligt osvosv, trevligt var det. Sen skrev Jens att "han" skulle komma och hämta oss och visst inte tackar man väl nej eller? så vi gick ner till affären och där satt Jens och hans kompis och väntade och Jens var i fullgång redan så jag och Anna låg lite efter men kom ikapp ganska snart. Väl hemma hos Linda så kom jag på att vi glömt henne födelsedags present vilket inte var så smart, men hon får den iskolan senare. Jag sjöng singstar och det var kul, jag vann aldrig men. Eller en gång med Anna när vi körde mot killarna. Iallafall så skulle vi dra oss ner till joar och då mötte jag upp Martin, Putte, Affe och Jocke och vi gick vidare till joar där jag inte kom in de två första gångerna men sen gick det till slut. Väl uppe på dansgolvet ett tag inpå så hände det grejer, jag ställer mig frågan "Vad finns det för männisor egentligen? Vad gör de på en klubb när folk är där för att ha kul om de ändå ska förstöra kvällen?" Jag blev arg, frågande och mycket rädd av denna personen. Han fick inte vara kvar och det glädjer mig eftersom man vet aldrig med sånna typer men även att han inte kunde göra samma sak mot andra som han gjorde mot oss. Efter det här sa jag hejdå till min vän eftersom hon ville hem efter detta. Men jag gick in igen och hade kul, lite rädd för att han hade kompisar som kunde göra något men det blev lungt. Jag dansade pratade och umgicks med mina vänner och senare gick vi hemåt, jag tog sällskap med Putte och Martin eftersom vi ändå skulle till samma ställe :) Tackar för det! Kvällen var rolig men skrämmande, jag är glad att jag har dig Anna <3

En bild från Joars hemsida hittade jag där jag var med!

Bilder kommer, har inte lagt upp de på datorn än


Kommentarer
Postat av: Petra

Gravid kanske? :O

Postat av: Petra

Vet du vad du gör, gå till apoteket direkt när du vaknar imorgon o köp gravtest. Då får du veta det inom bara några sekunder!

2008-10-18 @ 21:43:40
URL: http://petraangeliquepettersson.blogg.se/
Postat av: bandiit

Lisa måste bara säga att du är vacker som en sommardag!!!!

2008-10-18 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback