Lördag

Sitter och har jätte mysigt här med älskling, vi dricker kaffe och han kolla på "Polisskolan 5" och jag här. Vi har klistrat in massor utav bilder i vår bild bok som vi har tillsammans med våra minnen <3 Idag komma några vänninor till Madelene plus familjer, bland annat lilla Amanda och Linus, roligt. Vi ska äta mat tillsammans och sådär när de kommer och sen åker jag och älskling hem till min mamma och vi åker med dom till min syster på avskedsfest :) Roligt att träffa alla, dock kommer inte mina bröder eftersom den ena ska till Finland på spahelg och den andra till Norge till sin flickvän, avundsjuk på spahelgen? hmm JA! Sen iallafall så åker vi till Västerås igen och hem till Alex på lite fest, blev inte till att festa med Astrid och tjejerna eftersom blir krångel med skjuts och grejer eftersom jag ska ju åka till Strängnäs med baby och familj för att han ska köra rally menmen det går fler tåg :) Ja vi ska iallafall hem till Alex efterår och det blir nog kul!

Igår blev det till att åka till Bella och Pärtha på inflyttningsfest och det var roligt, så länge sen jag träffade de folket så det var kul. Blev mycket skratt och allvarliga talks med det brukar det bli. Ni är underbara <3 Bilder kommer!

Kryssning bokad och klar!!!! Åh vad jag längtar ska bli sjukt kul alltså! Onsdag kväll åker vi iväg på en kväll jag kan lova vi sent glömmer, längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback