Kort praktik idag

Idag hade jag praktik och det blev env väldigt kort sådan, eftersom jag och Madde skulle på liftkörkorts utbildning vilket verkade vara väldigt givande. Jag fick veta saker jag inte hade en aning om och man fick även testa på att lyftas i en lift själv och då fick jag en helt annan syn på det hela. Att få känna hur pensionärerna känner när man lyfter upp dom och så vidare. Det var kul! Efter åkte jag och Madde hem till babys mormor och hämtade hunden (Mulle) om de varit hunvakt till och sen åkte vi och åt kebabpizza och kebabrulle, det var sådär. Jag kände mig väldigt onyttig och det gör jag fortfarande, usch. När vi ätit färdigt åkte vi till Hälla där vi handlade mat på Ica Maxi och sådär. Tog sedan bussen från hälla hem och nu är jag hemma och jag har hunnit med att putsa mina skor faktiskt eftersom jag vill att deska vara någorlunda när jag ändå praktiserar på en sko butik. Fick även en t-shirt idag från praktiken som jag ska ha på mig imorgon eftersom att det är kampanj på Gabor skor så den blir det att ha på sig imorgon då!

Imorgon efter praktiken går jag eller åker nog eftersom jag har ganska tung väska antar jag, hem till Stefan (svärfar) där jag förblir till kl nio då Madde och kommer och hämtar mig och vi åker hem till henne och jag ska slinga hennes hår, (blonda slingor). Och sen ska vi nog bara kolla tv kanske och sådär. Min baby kommer hem vid halv tolv kanske och då hoppas jag att jag är vaken därför att jag har saknat honom så himla mycket!! Lördag ska spenderas själv hemma tror jag eftersom baby förmodligen ska vara med en kompis och Madde jobbar, men kommer iförsig hem vid halv två kanske eftersom hon slutar två. Sen vet jag inte vad vi gör! Senare ska iallafall jag och baby köpa godis tror jag och jag tänker tvinga honom att vi ka hyra film eftersom vi ändå har sett alla deras 250 filmer typ. Så något nytt, tack!


Jag saknar detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback