Kebabtallrik, namnam!

Nu har jag lagt upp de flesta bilderna från Fredagskvällen på bilddagboken, gå dit om ni vill se alla, lägger upp ett par stycken här :) Annars har jag inte kommit hem för så länge sen. Astrid och jag satt och käka kebabtallrik i 3 timmar, hmm! Nej vi åt inte hela tiden men vi satt där och snick snackade om allt möjligt. Sen gick vi hem till Astrid och satt ett tag sen kilade jag vidare hem och nu sitter jag här, tack Astrid för att jag fick låna en kofta hihi du är så söt <3 Imorgon är det skola och det känns ingenting faktiskt, känns ganska bra eftersom vi inte har så mycket att plugga, en läxa har vi fått, jätte skönt! Angående spinningen på Tisdag så vet jag inte om jag kan vara med, kanske. Jag kom på att jag har tvättstuga också och då kanske jag kan vara med om jag slänger in några maskiner innan jag går. Det skulle ju funka, vi får se, ska prata lite med Anna om det också!



Här följer lite bilder från Fredags kvällen:

Här är jag och mina klasskamrater som har UF tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback