Kanske inte så smart!

Rensat lite utav mig garderob men det blev inte alls lika mycket om förra gången som ska bort. Men det känns så skönt eftersom att det blir mycket finare i garderoben eftersom man viker om samtidigt så det är skönt. Har även hunnit med ut och gått idag och idag var jag själv men det gick bra det med men gud vad det är mycket roligare att ha med sig någon att prata med. Menmeninte alltid man får som man vill. Har inte hunnit med så mycket mer, sprungit ner till affären och handlat lite smått och sådär. Var även upp på stan efter skolan och om man säger så att jag köpte inte alls det jag var ute efter. Jag glömde helt bort vad jag skulle köpa, jag stog och tänkte och tänkte men inte fan kom jag ihåg så blev en helt vanlig kofta från hm samt två behåar och ett par trosor fick följa med mig hem. Kom på när jag kom hem vad jag ens cyklade upp på stan för att göra, jag skulle kolla på ett par jogging skor (gympaskor) och Flux (munskölj) Men nej jag slösar en 500 på något helt annan vilket jag inte alls har råd med eftersom jag redan är skyldig pengar och har inte så mycket kvar utav lönen så nu måste jag hejda mig!

Fick även reda på idag att det är en fest främst för allt alla nior som gick ut när jag gick ut och det ska bli så himla roligt eftersom vi hade så kul när vi väl gick i nian. Jag längtar, men det kommer bli en hel helg utav fest. Eftersom på fredagen ska vi fira Lindas 18 årsdag! Men det blir kul :D



Jagälskardigochvillaldrigvarautandigälskling <3


Kommentarer
Postat av: Amma

Lisa, jag kan ta dom kläderna du ska slänga:) hahah ;)puss Anna

Postat av: Amma

Lisa, jag kan ta dom kläderna du ska slänga:) hahah ;)puss Anna

2008-10-08 @ 21:34:34
URL: http://Http://Annasomingenannan.blogg.se
Postat av: Amma

Lisa, jag kan ta dom kläderna du ska slänga:) hahah ;)puss Anna

2008-10-08 @ 21:34:34
URL: http://Http://Annasomingenannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback