Kan det nästan.

Nu känner jag att klockan är för mycket för att jag ska kunna ta in någon information alls eftersom jag är alldeles för trött, nu måste jag bara ha sömn och resten får lösa sig självt. Imorgon kanske allt går åt skogen men då får det göra det för jag kan inte mer än att försöka.

Dagen har varit ganska bra, först skola sen hem för att byta och sen åka till spinningen Jonna, den gick bättre än förra gången men fortfarande är det jobbigt, jag ska orka hela det där passet innan jag slutar!! Anna och sara var även där och det är alltid lika kul att träffas eftersom jag tycker om dom små. När spinningen var klar gick jag och Jonna och solade och sen åkte vi hem och jag började bara direkt och plugga men jag känner att jag har inte ork efters skolan, menmen. Och nu sitter jag här och ska snart borsta mina tänder och byta om till pyjamas och sen lägg mig och kika tv och somna till det, hur sköönt som helst!

Imorgon är det först skolan som gäller och sen hem för att packa väskan och sen åka hem till baby och kort därefter åker vi ner på stan för att gå på bio och se filmen Stepbrothers som verkade bra! Vi har nämligen ett och ett haövt år imorgon tillsammans jag och min älskling så vi tänkte göra något vi inte brukar göra just en Onsdagskväll!

Nu ska jag sova för jag orkar inte tänka på allt plugg nu..Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefin header! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback