Imorgon är det Freedag :) :)

Jag och Daniel åkte och skulle försöka hitta vart kursen kan ha varit, hittade vi den tror ni? Nejnej icke sa nicke! Vi var på rött plats enligt baby men vi hittade verkligen inte, vi åkte bilen flera gånger för att hitta den, vi gick ut ur bilen för att försöka hitta den. Men nej jag förstår inte! Jag tror inte det är meningen att jag ska gå på den kursen, första gången försov jag mig andra gången hittar jag inte dit, nu kommer det säkert inga fler kurser! Jag blir så less...

Ja just nu är jag helt själv hemma eftersom Mathias och Fanny följde med Stefan till affären och Daniel är på sin träning, men om kommer snart hem. Då får vi väl se vad som händer! Ska ta mig något att äta men inte än. Blev så himla trött efter att vi kommit hem och letat efter kursen. Babyälsklings träning slutar nog vid nio trodde han så då ska jag vara vaken och sen ska vi lägga oss och bara mysa efter han ätit såklart. Jag älskar honom så mycket <3




Min syster ska förretsen göra lumpen om snart en vecka
så nästa Lördag blir det avskedsfest för henne!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback