Hemma och tar det lungt

Som sagt är jag nu hemm och bara tar det lungt, jätte skönt! Har hunnit med att gå ut och gå, dock själv men jag måste iallafall, var till affären en sväng och nu sitter jag här. Ungefär så har de gått till. Har ätit också, köpte en sån här grandiosa mini pizza, jag tycker den är underbart god alltså. Märker att jag inte alls har mycket att skriva om, hmm! Jag får nog tänka ett tag och se om jag kommer på något och skriva sen kanske, eller kanske en vääldigt tidig kväll? Vi får se :)




Du är mitt liv, min värld och min livsglöd <3






Jag är rädd, jag hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag inte gick med dig idag;( en annan dag:D hör av dig=) pusspuss

2008-10-20 @ 20:45:30
Postat av: Anna

Vad är de du är rädd för? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback