God morgon!

Vaknade rätt så tidigt idag med, 08.48 stod klockan på när jag vaknade. En timme mer än igår iallafall. Har sovit gott och jag drömde om lösnaglar? Kanske för att jag tänkte köpa det till ikväll, hehe lite kul. Känns skönt att det är fredag, och ikväll ska vi ha så kul. Hoppas jag bara inte får den där må-illa-känslan som jag haft nu. Usch, igårkväll under tidenoch efter jag ätit mådde jag jätte illa,känns inte som om jag ska spy liksom då men känns som om jag kan spy om ett tag om ni förstår hur jag menar? det är liksom inte akut menmen vi får se om det går över. Pratade nyss medmin bästis och hon berättade att hon också varit hemma i två dagar nu för att hon haft magsjukan trodde hon fast hon inte spytt, kanske liknande som mitt? Ja jag vet inte, hoppas det försvinner bara.

Imorgon fårjag träffa min bästis (när jag ändå skriver om trollet), det ska bli kul! Det är inte ofta vi ses efteer min flytt. Men nu har vi setts en den den sista tiden iallafall. Och det känns skönt! Ska bli så kul imorgon när alla nior ska träffas, vi brukade ha så kul när vi bodde i Fjärdhundra, och jag hoppas det blir fler sånna här träffar!

Ikväll blir det till att sjunga karaoke och jag tycker det ska bli så kul! Men först ska jag och Annapanna fixa oss hemma hos mig och sen vidare till Lindis! :)


Jag, förra nyår :)


Varför finns det så konstiga människor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback