En göra ont dag

Känner mig jätte stressad vet ej varför men hoppas attd et går över snart så jag kan få en lugn fredag. Kom för ett tag sen hit (till Stefan) och gör inte så mycket. Var på stan efter praktiken och jag hittade en helt vanlig t-shirt med den hade cool grön färg så den följde med mig och hittade även en party klänning som jag tänkte ha någon kväll nästa helg. Gå till CUBUS, där har de party kläder. Jag har letat så länge och på så många affärer osv men inte hittat något som jag har på fest men där hade de massor, jag rekomenderar! Efter tog jag bussen och jag kom hit. Praktiken idag gick bara bra, väldigt trött var jag och jag hade en ont dag, jag har världens träningsvärk från i Onsdags på idrotten då vi körde bänkpress och jag lovar värken var värre idag, jag hade ont i magen och  i ryggen eftersom jag inte tränat den träningen jag behöver för mig rygg (mitt fel) och till sist var jätte hungrig..hm sånna dagar finns ju. Annars gick det ganska bra.


Jag vill vara brun igen!


Kommentarer
Postat av: anna

du är brun din korv ;o

2008-10-12 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback