blabla

Nu har jag städat toan och sådär, skurat golvena förutom i mitt och daniels rum och mathias rum har jag inte gjort något. Men eftersom Mathias nu håller på att skruva ner hans bord för att han ska ha nytt databord i sitt rum, men jag ska damsuga när han fått ner det. Sen kommer väl Daniel hem lagom när vi är klara och då antar jag att vi ska äta något och jag ska försöka hinna duscha och fixa mig lite innan kursen som är klockan 17.00. Kanske inte har sagt det med jag ska gå på den här kursen för att lära mig hur jag kan lägga in mina timmar på internet då jag kan jobba, eller då kan de ringa mig och jag ska vara beredd på att jobba, ett ganska bra system faktiskt.

Det är så skönt när allt blivit städat och det blir så mycket fräschare överallt och man slipper tänka på de. Har ont i huvudet nu efter allt städande, jag får skylla mig själv men jag kände att jag ville fixa till. Jag kom även på att jag måste ner till tvättstuganoch ta en tid eftersom det är hur mycket tvätt som helst, så blir det! Ska nog kila ner nu faktiskt innan jag glömmer bort det, hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback