<3

Har precis ätit lite mat och gott var det. Vet inte riktigt vad som händer med mig, om jag skulle få välja så skulle jag äta hela tiden och det är INTE bra. Jag blir nästan rädd men kanske bara är i någon slags period nu, eller hoppas iaf. Idag efter skolan uträttade jag ett litet ärende och sen blev det fika med Annapanna, mysigt var det. Även Astrid och Bella kom förbi en stund och pratade. Och efter att vi suttit och pratat skit ett tag gick vi vidare och kika i affärerna lite grann och sen åkte jag hem eftersom att Annas buss kom då. Och nu sitter jag här och ska försöka att inte sitta här hela kvällen, ni vet ju kanske hur det brukar bli!

Imorgon är det Tisdag och då ska jag träffa Linda, och det var år och dar sen jag gjorde det verkligen. Vi tänkte gå ut och det ska bli mys. Båda slutar 16.00 och det är ju skönt. Får se vad klockan blir sen för jag skulle vilja sola efter, kanske Linda också vill? :) Vi får se. Resten av veckan får vi se vad som händer. Praktik torsdag och fredag och efter praktiken på fredag kanske blir till att träffa tjejerna med en mysig hemmakväll skulle jag tro! Eftersom jag jobbar faktiskt på Lördag mellan 12.00 och 15.00 och efter sen blir det förmodligen att gå på kalas.

Nu skrev Mathias precis till mig och det var jätte kul :) Han och Adde ville träffas och säga hej och självklart vill jag det, mina små pojkar<3 Jag är så glad att jag och Mathias inte tappar kontakten med tanke på allt som hänt. Det känns så bra just för att han är världens bästa lilla lillebror <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback