Underbara Måndag morgon

JIMMY ÄR ISKOLAN!

Vilken överraskning vi fick när vi kom hit på morgonen. Vi hade naturkunskap och satt och skrev lite på datorn och så kommer Jimmy, vår gamla lärare, han kom hit och hälsade på. OM jag blev glad, jag blev jätte glad när han kom. Och som vi har saknat honom, helt galet mycket. Han slutade i vår klass eftersom han fick jobb i Stockholm ochjag blev jätte ledsen eftersom han varit min bästa lärare ever. Iallafall så hade han ett litet tal inför klassen! Jag är så glad att han kom hit. Jobbigt bara när han åker härifrån :( Men eftersom att han är världens underbaraste så bjöd han hem hela vår klass till honom så vi får se hur han bor och hur han har det och det ska bli hur kul som helst! Han är bäst, jag lovar!

Och n kommer jag vara glad hela dagen, skönt! Efter skolan ska jag träffa min sötis Anna och vi ska fika och snacka skit hade vi bestämmt :) Och efter det så får vi se hur mycket klockan blir, tänkte om jag skulle gå ut och gå. Tänkte även försöka hinna med saker hemma som jag inte gjort nu på ett tag.

Pusspuss sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback