Trött

Kände just precis nu att jag är väldigt trött, känner för att bara gå och lägga mig och sova för natten. Men så kan jag inte riktigt göra men blir nog garanterat en tidig kväll! Dagen har varit bra, lite seg sådär men helt okej. Har varit trött nästan hela dagen. Imorgon på idrotten har jag förövrigt klädsim, usch. Jag tror inte jag kommer tycka det är kul, obbigt med blöta kläder. Tur att det är vår sista lektion för dagen då så man slipper ha dyngsura kläder i väskan. När jag kommer hem imorn så ska jag tvätta eftersom jag har tvättid och sen ska jag även hinna med att gå ut och gå med Martin också tänkte jag! Vi gick idag också faktiskt och precis innan vi gick så började det såklart regna men det gick bra att gå ändå. När jag kom hem gjorde jag de övningar jag kunde utan min pilates boll eftersom den är hos Daniel. Jag börjar känna av värken i ryggen på praktiken nu, jag står ju bara upp och då får jag ont. Men skitit!

Jag vill ha helg! Tror det kommer bli jätte kul på Fredag faktiskt. Jag slutar praktiken klockan 16.00 och då tar jag första bästa buss till Enköping och hem till Astrid där vi ska göra oss iordning förmodligen, ååh jag längtar! Lördagen kommer nog att bara bli jätte mysig <3




Jag vill ha sommar igen, loveit!


Kommentarer
Postat av: emma

studenfesten kommer bli tokkul hoppas jag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback