Torsdag

Idag är det Torsdag och dagen har gått jätte fort. Börjde med att jag gick upp 06.40 och sen fixa och trixa och sen till praktiken. Fick packa upp lite skor och sådär, fanns lite mer att göra idag än vad det funnits på ett par gånger när jag varit där så det var kul. Efter praktiken var det bara att springa till bussen för att hinna med och hem och börja tvätta. Och sen fick jag något ryck så jag skrubbade hela toa golvet, tvättade toan, handfatet och allt. Sen fortsätta tvätta, in och laga mat, äta. Sen ner till tvättstugan och stryka nästan alla kläder, in igen och rensa ut hela rummet där jag har mina kläder, damsuga osvosv. Och sen till tvättstugan och ta det sista och typ för en halvtimme sen blev jag klar. Jag har inte suttit på fyra timmar förutom när jag åt. Jag har ont i min rygg! Men skönt att ha det gjort nu..

Imorgon är det äntligen Fredag och jag börjar praktiken 09.00 och slutar 16.00 och efter praktiken åker jag hem ochfixar lite sen hem till Gabriella där vi ska laga mat tillsammans alla tjejerna och myspysa lite sådär. Och Lördag jobbar jag mellan 12.00 och 15.00 och efter det ska jag åka iväg på kalas eftersom en vän fyllt år :) Och sen får vi se vad som händer mot kvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback