Tisdag!

Jag har läst igenom mitt häfte jag har prov i imorgon nu ett antal gånger men känns som om jag inte kan ett dugg, jag hoppas det har sattit sig lite så jag klarar mig. Vi får se, jag har försökt iallafall, ska läsa mer om ett tag! Och jag hostar så in i norden just nu, någon hostattack, jobbigt! Den började för en stund sen, det gör så ont i halsen och tillslut gör det jätte ont! Menmen. Imorgon är det redan Onsdag och det är skönt, eftersom snart får jag äta godis (på fredag) jag längtar, namnam! Känner nu att jag är super hungrig, vet inte riktigt varför eftersom jag faktiskt ätit idag, hmm, får väl ta mig ett par mackor.

Jag önskar jag bara fick en flygbiljett någonstans i världen men långt bort från Sverige. Där jag kan vara mig själv och bara ha roligt och göra det jag vill och känner för. Jag önskar verkligen..



Kommentarer
Postat av: Paulina

Fina Lisa :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback