Tandvärk

Är iskolan nu och har precis haft lunch och det var bara äckel mat så jag tog fil och flingor och sen köpte jag en macka i cafeterian och dom är så himla goda! Dagen har gått ganska snabbt faktiskt och det är ju skönt. Nu har vi bara en lektion kvar där det är mycket själv arbete och sista lektionen ska vi också bara arbeta själva så det är skönt. Och efter cyklar jag hem direkt och byter och för att sen möta upp Linda och gå en sväng och sen sola, skönt. Efter att vi solat blir det till att gå en sväng till och sen ska jag hem och äta och ta det lungt. Och jag har sån tandvärk, har nog fått ett till hål för det ilar så himla mycket när den möts utav något kallt eller varmt. Just idag den 18 är det en månad kvar tills jag ska laga mitt andra hål jag har och jag vill inte! Blir kanske rotfyllning och det har jag hört ska göra ont. Jag som också har en sån tandläkar skräck :( Hoppas det går bra..

GRATTIS ROBIN PÅ DIN 18 ÅRSDAG! :)

Hittade precis massvis med bilder på mig och Astrid från Joar i fredags, hih det var kul! Linda var också med på ett par stycken. Lägger nog upp dom senare här.




Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback