Skolan

Har UF iskolan just nu, och vi har faktiskt inte så mycket att göra. Vi har fixat oss en mailadress dit du är välkommen att maila om du har frågor eller liknande: [email protected]. Sedan har vi inte så mycket annat att göra eftersom det mesta är fixat och nu är det bara pengarna som måste rulla in, och ni får gärna köpa en riskkapitalsedel om ni känner för det :) Skolan idag har gått segt eftersom jag varit så himla trött, usch. Somnade nästan när vi kolla film på svenska lektionen men jag klarade mig!

Skulle egentligen ha solat idag men tror jag skippar det med tanke på att sist när jag solade och var ltie sjuk så blev jag dunder sjuk, och vill inte utsätta mig för det så nu får jag vara blek och ful. Tänkte också gå ut och gå idag och det tror jag jag ska göra ändå, vi får se. I veckan är det nog inget speciellt som händer tror jag. Lördag ska jag jobba på min praktikplats (Nilsons skor) och det ska bli roligt och skönt att få in lite pengar sen får vi se vad annat helgen har att erbjuda :)




Hittade även lite bilder från maskeraden i Tisdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback