Peter Siepen är ändå rätt cool!

Kom hem från Astridör ett litet tag sen, hon låg och sov när jag gick och ville inte väcka henne för hon är så söt <3 Iallafall så sov jag hos henne inatt som ni kanske förstår. Igår var jag astrid och linda ut på joar på första student feste och det var såå kul! Alla var glada och snälla, jag älskar det! Först satt vi henna hos Astrid och förade lite tillsammans och jag måste bara säga att ni tjejer är bäst, jag har inte tråkigt en sekund med er!!! Sen gick vi till Joar vid tio elva någon gång och redan då var det mycket folk, och det blev inte mindre heller utan tvärtom. Vi dansade och hade kul som vanligt. Sen kom Peter Siepen och var DJ ett tag och det var kul, dansade lite med oss osv :) (Fick en spindel av han haha en låtsas spindel alltså) lite roligt var det. Sen fick vi komma upp på scenen med honom och dans, wiiho! Du och jag Asse ;) Sen gick vi upp på torget och tog en Frenchhotdog och sen upp och myste framför tv:n och vi somnade ganska så fort.

Tack tjejer för ännu en super kväll, men kryssningen slår allt! Men på jullovet igen, right? ;)

Har tyvärr inga bilder från kvällen men jag ska försöka fixa det :) Ikväll blir en riktig myskväll, ååh <3



Hade iallafall denna klänning på mig :)


Kommentarer
Postat av: Pettersson,Daniel Pettersson för dig med smak ;)

Vad fin du är på kortet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback