Onsdag = Tvättid

Dagen har varit bra för min del, skolan var kul, och så har det varit en skön dag hemma också dock mycket spring med tanke på tvättstugan. Att jag hade kul iskolan idag är tack vare Annas och min tråkiga humor, haha! Min lärare kallade mig handikappad osvosv, ja vi hade iaf jätte kul! Och ännu roligare ska vi ha på Lördag då vi ska gå ut tillsammans :) hihi. Tvättiden började som vanligt idag klockan 15.30 och jag var hemma till ungefär den tiden efter att vi haft idrott! Skulle egentligen ha träffat Astrid idag men blir nog inte så eftersom jag nu precis blev klar med det mesta utav tvätten, har strykt allt nu men mattora och min mjukis dress som jag beställt och fick idag hänger fortfarande på tork! Jag har även hunnit laga mat idag, och det blev fiskpinnar med ris, jätte gott var det eftersom det var så länge sen jag åt det.

Snart är det helg och det ska bli så skönt!! Denna helg kommer nog vara en sån där toppen helg, som är så bra. Gott och blandat helg typ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback