Onsdag

Nu jag faktiskt snart gå och lägga mig för jag är jätte trött. Astrid gick hem för bara en liten stund sen och vi var upp till min systers lägenhet och åt mys middag, kyckling med ris blev det. Satt och snicksnackade massa, blir ju faktiskt en del att prata om när man inte setts på ett tag. Dagen har annars varit helt okej. Simningen idag gick bra, 40 längder för min del och sen snabbt in i bastun och njuta. Sen hem för att handla och laga mat, blev även till att beställa lite kläder, kul. Och nu sitter jag här och är super trött. Imorgon är det Torsdag och det är praktik som vanligt, 09.00-16.00. Eftersom jag fortfarande håller på att lära mig räkna kassan. Jobbigt att gå upp tidigt måste jag säga, men skönt att sluta tidigare. Hur som helst ska jag efter praktiken imorgon komma hem och tvätta och efter det ta det lungt.

Godnattis <3












Jag fick ett sms ikväll som fick mig att tänka en del. Känns skönt att veta att det finns folk som bryr sig men som kanske inte visar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback