Imorgon imorgon!

Nu är jag hemma och har precis ätit en liten bit mat, jätte gott! Idag hade jag praktik och jag började 09.00 och slutade 16.00 och jag missade 16.10 bussen, kändes inge bra och imorn får jag absolut inte missa den för då blir allt super stressigt! Iallafall så tog jag 16.40 bussen hem direkt till Astrid och där var tjejerna och Astrid var snygg som vanligt ;) Knäppfia! Vi pratade lite, Astrid åt och städade och sen var det dags att gå hem så det gjord vi. Tog sällskap med Jennifer och Bella eftersom vi bor såpass nära varandra.

Idag ska jag försöka lägga mig lite tidigare än vad jag gjorde igår, gick och la mig typ 23.00!! Hur sent som helst om man jämför med vad jag brukar göra. Men det gick bra, jag kom upp imorse. Och dagen gick faktiskt bra, gjorde ganska mycket fel men då läär jag mig så jag är happy!

Och imorn är det Freeeeeeeeeedag! Ska bli super kul. Hoppas Astrid får tag på biljett till Lindis bara och att Bella köper också, skulle vara så roligt! Jätte kul att träffa dig förresten gummis!


Nej juste! Jag får inte glömma och berätta vad som hände mig imorse när jag var påväg mot bussen. Jag skulle gå över på ett övergångsställe och jag var ute på vägen och såg att en buss skulle svänga in men den var så långt borta så jag tänkte att "jag går, han ser mig!" Och då när jag är mitt på vägen och kollar mot bussen så är det 1 centimeter ifrån mitt ansikte och jag blir jätte rädd och hoppar bak och den rör ändå mig när den åker förbi. Tänk då om jag inte reagerat så som jag gjorde och inte hoppat bak, då skulle jag nog inte sitta här och skriva nu. Så nära var det! Jag blev heeelt skakis och visste inte vad jag skulle göra men visade med handen att busschauffören skulle åka iväg, kände att jag ville inte stanna och prata om det! Håll koll, jag menar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback