Hemma

Sitter hemma nu och det känns väl ganska skönt att bara kunna sitta och ta det lungt, inte blivit så mycket sådant på sistone. Imorse ställde jag klockan på 11.00 och jag ko knappt upp. Men tvingade mig själv upp och gick ner till pappa och åt och fixade iordning mig. Sen kom Adde och Mathias och hämta mig och vi åker till Västerås eftersom Mathias och babys morfar fyller år, så vi åkte såklart dit. Det var trevligt, vi åt först god mat och sen fikade och jag åt så mycket tårta så jag fick ont i magen, usch och fy! Iallafall så var vi där till klockan ungefär sex och då blev jag skjutsad till bussen som var proppad och nu sitter jag häroch käkar godis, namnam! Ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!


Igår kväll var vi ut och åt, tjejerna och jag. Det var gott. Sen gick vi hem till Astrid och pratade och sådär bara tog det lungt men vi hade kul <3 Gick hem någon gång efter två och sov. Tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback