Hemma nu

Min dag har varit nästan toppen hela dagen och det är ju skönt. Glad att vi fick våra varor idag, så himla skönt. Ska nog köpa ett ljus till mig själv för de luktade verkligen super gott! :) Hade ett i skåpet i skolan idag och när jag öppnade skåpet så luktade det jätte gott hihi! (Ljuset var såklart inte tänt). På Söndag kommer jag och mina UF kamrater att stå och sälja våra underbara ljus på torget här i Enköping och vi hoppas såklart få så mycket som mäjligt sålt :) Kom dit vettja!

Och nu kände jag verkligen hur det kurrade till i magen, jag är så hungrig!! Ska snart ner på stan och käka tror jag, eller så lagar vi till nåågot :)

Imorgon har vi sovmorgon eftersom vår Turism lärare skulle på kurs tror jag. Vi börjar 10.20 och det är skönt att kunna få sova ut lite granna. Och inte behöv gå och lägga sig för tidigt ikväll! Imorgon har jag tvättstuga och jag hoppas jag inte har för mycket att tvätta, har inte kollat efter men torr inte dte är alltför mycket. Efter det ska jag förmodligen träffa Astrid, vi får se :) Men hoppas det!



Anna, Jens, Jag, och Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback