Du är underbar!

Är iskolan och har lunch och det finns inte mycket mer att göra på våra luncher än att sitta vid datorerna, men kul att vi ens har chansen till det! Jag tog en kvart sovmorgon imorse eftersom vår lärare inte var iskolan idag dock har han inte varit det på ett tag men. Iallafall så gick vi upp på stan och satte in våra pengar på vårat företagskonto som jag och Anna tjänat in. Efter hade vi möte med vår rådgivare och sen fick vi springa ner till skolan för att hinna till vår religionslektion, världens segaste lektion! Och nu har vi lunch och resten av dagen har vi bara sköna lektioner :) När skolan slutat ska jag springa till badhuset för att sola och sen trampa hemåt och städa, kulkul!

Nu ska jag kila..



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback