Dödstraff eller inte?

Vi sitter på vår svenska lektion nu och ska askriva en artikel om dödstraff, vad vi tycker om det osv. Det är ett ämne som man verkligen kan tycka någonting om och man känner så mycket för det. Iallafall jag. Det är ett jätte intressant ämne. Dock tänker jag nog inte skriva ner mina åsikter men vad tycker ni om dödsstraff? Efter denna lektion har vi lunch och då ska jag och Anna springa upp på stan för att uträtta några ärenden sen ner igen till skoan och fixa ett produktblad för våra nedbrytbara fryspåsar. Jens som är med i vårat företag har varit sjuk ett bra tag nu, tråkigt. Vi saknar dig!! Sen har vi faktiskt bara en lektion kvar och det är idrott, klädsim! Det kommer nog gå bra elelr så kanske det går jätte dåligt. Jag kommer nog sjunka ner på botten som en sten, haha. Efter skolan blir det tvättstugan för mig, inte så mycket tvätt så det är skönt och ska även försöka hinna med att gå ut och gå och träna ryggen lite.




Här är förövrigt min underbara klass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback