Tisdag!

Har inte skrivit något idag, har bara inte blivit av eftersom jag knappt suttit vid datorn.
Idag så har jag varit iskolan där det inte alls hände mycket, jag fick en genomgång på traktamentet som jag ska ha på fredag, mitt tredje omprov på just det. Jag förstår inte, det sätter sig inte i mitt huvud! Men får försöka göra allt jag kan såklart! Vi ändrade även idé på UF, jag kanske ska berätta lite vad UF är för någonting, UF är en förkortning på Ung Företagssamhet och man har ett liten företag (ett riktigt) genom skolan dådå. Man ska komma på någon produkt man vill sälja under ett helt år osv. Man åker på mässor och visar upp produkten och så, så det är ju en jätte rolig grej. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska sälja ännu men det kommer, vi har våa smarta ideér!

Efter skolan så cyklade jag hem med min syster och vi gick ut och gick med pappas kompis hund, verkligen en härlig hund. Sen lämnade vi hem henne eftersom hon har så mycket päls, och det kanske kan vara jobbigt i den här värmen och för att jag tror att hon inte orkade gå längre p.g.a värmen d.v.s. Sen efter det så gick vi ut och gick på riktigt vår lilla runda som vanligt. Sen hem och åt och nu sitte jag här. Ska snart ner till tvättstugan eftersom, att jag har tid idag!

Imorgon bär det av till min älskade pojkvän, wiiho! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback