Söndags kväll

Nu sitter jag äntligen hemma i soffan och äter mackor, så gott!
Det blev kalas idag ändå, vi var över ett tag och fikade pratade och grattade. Sen gick jag och baby till affären och handlade lite. Vi kom hem, myste och pratade lite. Senare åkte vi till hans träning, brukar inte följa med men gjorde de nu eftersom jag ville inte vara helt själv hemma. Vi hann även med en liten tur med bilen efter träningen, mys att åka bli på kvällen! :)

Imorgon är det skola och sen sjukgymnasten efteråt. Jag hade tänkt att sluta att gå dit och istället börja träna hemma, känns som om deras tider kraschar lite med skolans så. Efter sjukgymnasten bär det av hem till Astrid förmodligen. Eller ja jag ska träffa henne iallafall! Nu ska jag fortsätta äta mina mackor och mysa framför tv:n sen blir det till att sova!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback