Härligt!

Har inte blivit mycket skrivande nu eftersom jag har varit ute i det fina vädret så mycket, det är ju helt sjukt hur man kan vara på så bra humör hela tiden bara för vädret!

Igår åkte jagh ju hem till min baby och det visade sig att vi skulle åka u tmed båte, hur härlig som helst i den här värmen! Iallafall så var vi ute riktigt "sent" och det tar verkligen på kraferna att vara ute sådär i solan, var helt slut när jag kom hem, så somnade bra iaf! Vi ska åka ut med Börjes (babys farfar) båt på söndag,  vilket jag verkligen ser fram emot! För de har en stor båt där man kan ligga flera stycken och sola där fram på båten :) Så åker vi och hämtar Mathias, Adde, Fanny och Jossan med båten på en ö där de vernattat så de också får följa med, kommer bli jätte mysigt med grillning, solning och bara umgås! :)

Idag så har jag varit iskolan först och det var helt okej, bortsett från att jag fick IG i foto kursen bara för att jag fått IG på ett prov, ganska störande! Sen gick jag och Anna upp mot stan och uträttade några ärenden, och så hittade jag en kjol på JC för bara 75 kronor! Allt var på rea så jag passade på att gå dit och kika
! Sen gick vi till Papillon och fikade lite och träffade Linda och umgicks. Sen upp på stan igen oh satt i solen en stund, och sen åkte jag hem för att sola och plugga!









Bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback