Härliga Lördag!

Idag är det lördag och det är hur härligt väder som helst! Så himla skönt. Jag tänkte att jag går ut och går en sväng, behöver rensa hjärnan för mig själv, och på samma gång tänkte jag ta med hunden så han också får en liten prommis.

Igårkväll blev det som jag önskade dock inte precis som jag vile ha det, vi var hemma och kollade på film, Svensson Svensson blev det :) Rolig är den. Men jag somnade som vanligt snär halva filmen gått så vi gick och la oss istället.

 Vaknade imorse av att baby glömt stänga av väckarklockan så vaknade av den TVÅ gånger. Men somnade ändå om igen men vaknade sen av att han sa att han var hungrig, förstår faktiskt inte varför han säger det när jag sover, hm? Förövrigt idag vet jag inte vad som händer, lägger väl mig och solar efter promenaden och sen får vi se.

Det går inte, det vet du.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har du :) jag har dom på bilden :D, dom är fina.Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback