Fredags eveningen!

Kvällen var så bra som den bara kunnat ha blivit, jag hade verkligen super kul! Det började med att jag fixade iordning mig här hemma och gick till Astrid efter det och tog en öl på balkongen :) hur skönt som helst. Sen gick vi ner på stan och mötte Bella och så gick vi till Viktor och där var det jätte kul må jag säga! Världens största balkong, jag lovar! Man skulle typ kunna ha en fest där, så stor var den! Och fint var detär också, så jag storm trivdes! Sen var vi där ganska länge och gick till Baltar (eller ska jag säga Balder ;))ungefär vid tolv skulle jag tippa på. Där var det så himla kul verkligen! Det är så kul när nästan alla man känner är på ett och samma ställe på samma stund, jätte kul verkligen. Men där nere var det föör varmt! Svetten nästan rann när man dansade där, och ändå hade jag bara mina jeansshorts och enmin tubtop, bilder från igår kommer senare om ni undrar!

Men de stängde Baltar vid ett tror jag det var, och då gick vi vidare till Joar, och det var en mycket snäll man som gav mig lite pengar så jag kom in, orkade inte gå till bankomaten och ta ut, hehe! Så iaf dansen fortsatte där inne, i någon timma skulle jag tro. Snipp snapp snut och sen var den kvällen slut!
Måsbara säga till alla som var där, Tack för en underbar kväll!

image102



Här är shortsen jag köpte igår!
Och en bild som man ser lite vad
 jag hade för kläder igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback