Torsdag!

Lov!

Äntligen så är det loooov! Så himla skönt att komma ifrån skolan och
bara ta det lungt slippa all stress osv. Det här lovet har jag inte så mycket inplanerat. Det som är bestämt nu är att jag ska ut på krogen imorgon med Astrid, min syster,
och kanske Bella och Marre och kanske några fler, men det tror jag ej,
men man kan hoppas! Sen Lördag ska jag och Daniel och compani hem till Micke
och Lena (daniels släktingar, Pärthas family) och fira påsken :) Mysigt!
Tisdag ska jag till läkaren och kolla svanken min eftersom det var lite problem
med den, får ont så fort jag står en längre tid och när jag nyser. Weird.
Sen tror jag inte att jag har jag nog inte så mycket mer inplanerat, ska bara ta det lungt och återhämta mig från skolan!
Och nu ska jag väl antagligen fortsätta kolla när Daníel spelar tv spel, booooring!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback