Torsdag!

Just nu sitter jag här och gör inte så mycket, ringde Daniel precis och tränade på mitt telefonsamtal till min lärare som jag ska ha imorgon och sälja en vara till henne, är lite nervis! Men det ska nog gå bra. Bara hon inte börjar dryga och fråga konstigt frågor vilket det är ganska stor chans att hon gör. Läskigt! Dagen har annars varit helt lugn, värdelös dag om man tänker på skolan iaf, gjorde i stort sett ingenting. Jag fick G på mitt matteprov förresten, trodde jag inte. Var bombis på att det skulle gå dåligt! Ja tillbaka till skoldagen, vi började inte förrns halv elva, och läraren dök aldrig upp  så vi hade inte den lektionen så vi började klockan ETT! Den lektionen blev inte mycket gjort heller. Sen sprang dagen iväg och så slutade vi plötsligt. Så jag och Anna gick upp på stan och kollade lite i affärer, jag hittade en present som jag ska ge min Daniel på vår 1 års dag som är om en månad, ska köpa en till grej men det gör jag senare, when I have more money!
Kanske skriver senare igen, för just nu har jag inte så mycket att skriva!

Tjollahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback