Tisdag, dags att börja skriva lite blogg?;)

Den här dagen har väl gått undan utan några problem. Började lite senare eftersom Anna och jag redan var klara med vår hemsida som vi skulle arbeta med första lektionen. Så det var ett plus för min del, sova ut lite är aldrig fel. Det var knappt några ansträngande lektioner idag, vilket var skönt. Jag skippade sista lektionen idag (teckenspråk) eftersom vi hade prov och jag kunde det inte alls eftersom igår när jag skulle sätta mig och läsa till provet så var papprena helt borta, de fanns ingenstans. Så jag valde att inte gå till den lektionen. Men det visade sig att vår lärare endå var sjuk vilket var super skönt. Så jag slapp några konfrontationer av läraren osv.
Något som är väldigt kul är att en söt liten tjej från mitt sommarjobb (jobbade på en skola som hade fritids på sommaren) har hört av sig till mig genom min mail. Förstod först inte att det var hon som skrev men sen kom jag på det efter lite tänkande på vem det kan ha varit. Så det är riktigt kul :)

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback