Tisdag again!

Jag håller knappt ens räkningen på dagarna, känns som om de bara schvissar förbi! Men det är väl något man inte kan göra något  åt. Jobbet gick bra idag, det gick väldigt fort eftersom jag började 07.45 och slutade 12.00, huuur skönt som helst!! Imorgon kan jag sova ut eftersom jag jobbar kväll, älskar att jobba kväll det är så lugnt på ett sätt.

Juste! idag när jag, Madde och Mathias var ner på stan så skulle vi in på ett ställe och Mathias säger: Kolla vad mörkt det är där borta! Och vi tänkte väl inte mer på det sen när vi kommer ut efter kanske en halvtimme så ÖSREGNAR det, vi hade lite tur att det var tak en bit på vägen men sen då? Skulle vi gå i det där regnet, nej, så vi ställde oss under ett tak och väntade och väntade och väntade. Tillslut kunde vi ju inte stå där, så vi sprang det fortastevi alla kunde tror jag förutom Mathias som gick efter oss haha. På ett ställe så var det en vattenpöl, jag tror den var 17 bred och 25 lång och två decimeter djupt och vi springer rakt igenom den och är genomvåta ända upp till vaderna och sen skulle vi bara sitta i bilen i en halvtimme hem också! Ja vad ska man säga om våran svenska sommar?


Kanske får träffa mina små älsklingar ihelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback