Söndag!

Det känns verkligen som Måndag idag, kan vara för att jag jobbade idag vilket bara gick bra, det gick väldigt fort. Känns så skönt att ha såna korta dagar som jag har, jag jobbar ju ungefär bara 5 timmar varje gång om man utslutar de delade turerna jag har. Det var lite segt att gå upp imorse, det är så jobbigt ibland. Jag märkte att det var blå himmel och sol ute, vad bra tänkte jag. Så jag satte på mig shorts och linne och tänkte jag tar en kofta eftersom det kommer säkert vara lite kallt nu på morgon. När jag väl är på jobbet och snart skulle sluta märkte jag att det spöregnade ute och det gjorde det på min cykeltur hem med. När jag väl var hemma var jag dygnsur men det gich bra ändå!

Just nu sitter jag och väntar på baby som är i Hallstahammar och åker vatten scooter efter det ska vi åka till affären och så ska jag handla tuggummi vilket jag måste ha på dagarna när jag är i skolan/jobbet annars är det bara jobbigt. Och så måste jag köpa lite små saker. Senare kanske vi åker ut till Börjes båt och grillar, vi får se! Sen hem och käka popcorn, ska jag göra. Har ju inte ätit något godis eller något den här helgen! Så det ska jag få göra. Sen upp och jobba imorgon.

Min vecka:

Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba
Torsdag: Ledig
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba
Söndag: Jobba

Rolig vecka va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback