Sommarlov!

Jahapp då har man sommarlov nudå, för mig känns det absolut inget speciellt vilket är jätte tråkigt. Jag vill ju vara glad för att vi fått sommarlov som jag har varit alla de tidigare åren. Det här med att bli äldre känns helt enkelt inge kul längre! Men man kan ju inte stoppa tiden, tråkigt nog.

Sitter iaf här och dricker en kopp kaffe och äter en bulle i väntan på att klockan ska bli halv tre eftersom då går min buss till västerås. Ska vara där till Måndag förmodligen för då ska jag till tandläkaren, sjukgymnasten och så sk ajag tvätta och städa här hemma och sen senare den veckan till mamma för att jobba och tjna mig en slant :) Så långt fram vet jag vad som händer ungefär iaf, sen får vi se!

Och jag vet att jag inte skrivit mycket alls på senaste tiden med det finns ingen tid! Suck, känns somom tiden bara rusar iväg!



Här är iaf jag från i Lördags när det blev lite fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback