Onsdag!

Solstinget är över, så himla skönt! Men halsonten sitter kvar! Hoppas de också går över.

Nu sitter jag här och gick upp för ett tag sen, jag vaknade klokan åtta imorse för att min syster kom hit och skulle låna datan och jag som inte börjar förrens halv ett, och jag vaknar såå lätt, kul! Menmen get att göra åt nu. Tänkte hoppa in i durrivippen och sen fixa mig lite smått, måla naglarna osv och sen gå till skolan för att göra Anna sällskap! Ska tömma ut mitt skåp idag också, inte kul alls. Det är så tråkigt!

Efter skolan ska jag till Västerås där jg först ska klippa mig vid klockan tre, och sen kolla lite på stan där om jag hittar något att ha på mig till Babys student, och sen också kolla på studentpresent! Efter det åker vi hem till Baby och gr inte så mycket, ska hjäla älsklings mamma med kläder till hans student ikväll också:) Det är kul!

Funderar på om jag ska gå på stadsfesten på lördag eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu jag skippar nog stadsfesten iaf, känns som att 200 för inträde e lite väl saftigt för min plånbok just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback