Onsdag!

Andra dagen och första delen av denna dag avklarad, ska tillbaka 15.45 till jobbet och får komma hem igen kvart i nio. Skönt att komma hem och träffa baby lite! Dagen har gått bra, har inte riktigt hänt något, fick schemat idag iaf så jag kan planera min sommar lite. Men många lediga dagar var det inte! Två kanske? Högst iveckan alltså och då jobbarjag helg också. Uääh vart tar mitt sista sommarlov vägen? Trååk att bara jobba, fast egentligen ska man ju vara glad eftersom det inte är fint väder ute. Imorgon börjar jag 07.45 tror jag och slutar 12.45, SKÖNT! Få lite ledig tid över. Hm det var nog inget mer om jobbet jag skulle skriva om. Jo måste bara säga att man blir ju helt knasig i bollen av att jobba. Jag har pratat saker idag jag inte ens förstår själv varför. Men det är väl något som hänger med!



Tänk på vad du säger, för det du sa sårade verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback