Måndag!

Hemma är jag nu, ganska skönt eftersom jag är absolut helt själv hemma. Min syster och min pappa har  åkt till Finland redan vilket jag inte gjorde det här året p.g.a att jag måste ju faktiskt jobba. Idag har jag iallafall vaknad själv i en egen säng, huur skönt som helst! Sen begav jag mig till tandläkaren där jag lagade tre hål, uschiamej! Tycker inte om tamdläkaren, men det var inte så farligt som den där jääkla tanden som inte är lagad än, men jag ialafall några månader från tandläkaren sen är det klart. Efter det så gick jag i rask takt till JC eftersom det verkade som om himlen öppnat sig, så mycket regnade det!Jag skulle kolla på present till Daniel med hittade inget, gick sen vidare till Åhléns men hittade inget där heller men blev ett nagellack till mig själv, hihi. Träffade även Atrid inne på Åhléns, eftersom hon jobbade där idag, stannade och pratade lite och sen cyklade jag hem och somnade lite framför tv:n, skönt måste jag säga. Sen var det bara att cykla vidare till sjukgymnasten på möte och fick då betala hundra kronor extra för att jag tydligen inte varit på en tid och måste bara säga att jag har inte haft någon tid jag har missat, irriterane! Sen hem igen och slänga kläderna i tvätten och nu sitter jag här!

Det blev även lite partajj i Lördags eftersom Nathalie fyllde 18 år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback